Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Heeft u vragen over uw bestelling of over een product? Twijfel dan niet en neem gerust contact met ons op. 3Dpenstore.nl klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar. Wij streven naar een goede service en zullen u vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Uw vraag kunt u via onderstaand formulier aan ons stellen.

Maar voordat u een vraag aan ons stelt, kijk even in de onderstaande vragen of uw vraag al niet beantwoord is

Wat is de levertijd van mijn bestelling: Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. Als u op werkdagen voor 17:00 besteld wordt uw bestelling dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL. PostNL levert uw bestelling binnen 1 a 2 dagen (behalve op zondag).

Kan ik mijn bestelling volgen? Ja, na uw bestelling ontvangt u een email met daarin een Track en Trace code. U kunt hiermee op de website van PostNL uw bestelling volgen.

Hebben jullie alles op voorraad? Alles wat je in onze webshop kunt vinden is op voorraad. Als er iets niet meer op voorraad is wordt het direct van de website gehaald.

Kan ik mijn product ook laten bezorgen op een ander adres dan mijn factuuradres 

U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven of de bestelling op uw factuuradres of op een willekeurig ander adres (bijvoorbeeld uw werkadres) moet worden afgeleverd.

Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending? In Nederland rekenen wij €6,95 aan verzendkosten per bestelling, Voor België bedraagt dit €8,50

Kan ik ook vanuit België bestellen?Ja, dit is mogelijk. U kunt afrekenen met Bancontact / MisterCash of Paypal. Verzendkosten voor België bedraagt €8,50

Ik heb 3 dagen geleden een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen De levertijd van PostNL hoort binnen 2 dagen te zijn(uitgezonderd op zondag). Heeft u nog steeds niet ontvangen stuur ons dan een email en wij gaan het voor u nakijken

Waar kan ik mijn coupon invullen Bij het afrekenen kunt u uw kortingscode invullen. Dit wordt direct verrekent met het eindbedrag

Ik wil graag mijn product retourneren, kan dat? Ja dat kan, houd u wel rekening met:

  • U heeft 14 dagen om aan te geven dat u wilt retourneren.
  • U kunt alleen producten retourneren die direct in onze webshop zijn gekocht.
  • Alleen complete producten kunnen worden geretourneerd.

Stuur een mail naar info@3Dpenstore.nl met als onderwerp: retournering + uw bestelnummer. Hierna zullen wij u zo snel mogelijk een email sturen met daarin de instructies over de retournering.

Help mijn pen is kapot, het knopje werkt niet goed meer en het filament zit vast. Dit is een storing soms voor kan komen door het verkeerd invoeren van het filament. De oplossing is de pen af te laten koelen, stekker uit het stopcontact. Na 5 minuten kan u het filament uit de pen trekken. Hier is best wat kracht voor nodig maar dat kan geen kwaad voor uw pen. U kan het motertje horen draaien ook dit is niet erg. Als de filament uit de pen is, knip het recht af en voer het opnieuw in. U kan de pen weer gebruiken.

Levert u ook aan bedrijven? Neem contact met ons op via: info@3Dpenstore.nl en wij zullen met u zo spoedig mogelijk gaan kijken naar de mogelijkheden.

Zat uw vraag hier niet bij? Stuur ons dan gerust uw vraag via info@3Dpenstore.nl of via de Contactpagina

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.