Veelgestelde vragen (FAQ)
Heeft u vragen over uw bestelling of over een product? Twijfel dan niet en neem gerust contact met ons op. 3Dpenstore.nl klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar. Wij streven naar een goede service en zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Uw vraag kunt u via onderstaand formulier aan ons stellen.
Maar voordat u een vraag aan ons stelt, kijk even in de onderstaande vragen of uw vraag al niet beantwoord is.
Wat is de levertijd van mijn bestelling
Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. Als u op werkdagen voor 17:00 besteld wordt uw bestelling dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL. PostNL levert uw bestelling binnen 1 à 2 dagen (behalve op zondag).
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, na uw bestelling ontvangt u een email met daarin een Track en Trace code. U kunt hiermee op de website van PostNL uw bestelling volgen.
Hebben jullie alles op voorraad?
Alles wat je in onze webshop kunt vinden is op voorraad. Als er iets niet meer op voorraad is wordt het direct van de website gehaald.
Kan ik mijn product ook laten bezorgen op een ander adres dan mijn factuuradres?
U kunt bij het plaatsen van uw bestelling aangeven of de bestelling op uw factuuradres of op een willekeurig ander adres (bijvoorbeeld uw werkadres) moet worden afgeleverd.
Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?
In Nederland rekenen wij €5,50 aan verzendkosten per bestelling. Voor België bedraagt dit €8,50.
Kan ik ook vanuit België bestellen?
Ja, dit is mogelijk. U kunt afrekenen met MisterCash. Verzendkosten voor België bedragen €8,50.
Ik heb 3 dagen geleden een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen
De levertijd van PostNL hoort binnen 2 dagen te zijn (uitgezonderd op zondag). Heeft u nog steeds niet ontvangen stuur ons dan een email en wij gaan het voor u nakijken.
Waar kan ik mijn coupon invullen?
Bij het afrekenen kunt u uw kortingscode invullen. Dit wordt direct verrekend met het eindbedrag.
Ik wil graag mijn product retourneren, kan dat?
Ja dat kan, houd u wel rekening met:
- U heeft 14 dagen om aan te geven dat u wilt retourneren.
- U kunt alleen producten retourneren die direct in onze webshop zijn gekocht.
- Alleen complete producten kunnen worden geretourneerd.
Stuur een mail naar support@3Dpenstore.nl met als onderwerp: retournering + uw bestelnummer. Hierna zullen wij u zo snel mogelijk een email sturen met daarin de instructies over de retournering.
Help, mijn pen is kapot, het knopje werkt niet goed meer en het filament zit vast
Dit is een storing die soms kan voorkomen door het verkeerd invoeren van het filament. De oplossing is de pen af te laten koelen en de stekker uit het stopcontact te halen. Na 5 minuten kunt u het filament uit de pen trekken. Hier is best wat kracht voor nodig, maar dat kan geen kwaad voor uw pen. U kunt het motortje horen draaien; ook dit is niet erg. Als het filament uit de pen is, knip het recht af en voer het opnieuw in. U kunt de pen weer gebruiken.
Levert u ook aan bedrijven?
Neem contact met ons op via: support@3Dpenstore.nl en wij zullen met u zo spoedig mogelijk gaan kijken naar de mogelijkheden.
Zat uw vraag hier niet bij?
Stuur ons dan gerust uw vraag via support@3Dpenstore.nl of via de Contactpagina.
Gerelateerde artikelen
Contact — 3D pen kopen
Neem contact op met 3D pen kopen 3Dpenstore.nl is onderdeel van 3dpenstore. Neem contact met ons op via onderstaand formulier. Contactformulier: Naam …
ABS plastic: voor- en nadelen voor 3D-pennen
ABS plastic: voor- en nadelen voor 3D-pennen Een 3D pen kan 2 soorten plastic gebruiken. ABS plastic en PLA plastic. ABS plastic is op dit moment nog het …
Blog overzicht — 3D pen kopen
Blog — Tips en artikelen over 3D pennen ABS plastic 28 Mrt Een 3D pen kan 2 soorten plastic gebruiken. ABS plastic en PLA plastic. ABS plastic is op dit moment …